Deel 3: jouw sweetspot

Oké dame.

Je hebt je ideale klant in kaart gebracht.

Je weet wat je superpowers zijn.

Weet je dat nog niet? Ga dat dan eerst doen. Anders wordt het vinden van je sweetspot lastig.

Dus tromgeroffel....

Daar waar de behoeftes, problemen en frustraties van jouw ideale klant jouw superpowers raken. Daar zit jouw sweetspot.

Is voor je klanten prioriteiten stellen moeilijk, maar gaat het jou van nature makkelijk af. BAM! daar kun jij je klanten van dienst zijn.

Hebben klanten hun leven op orde maar is hun huis een rommel. En voelen ze zich altijd onrustig en vol? En vind jij altijd slimme manieren om je huis geordend te houden. BAM! Je sweetspot.

Zie jij van nature altijd overal het positieve van in? En willen je klanten een luchtiger en lichter leven? BAM!

We hebben het niet eens door maar dat wat voor jou zo vanzelfsprekend is. Je zo makkelijk afgaat. Waarvan je je niet kunt voorstellen dat anderen dat niet net zo hebben, daar zit jouw onderscheidend vermogen.

Jouw persoonlijkheid + jouw talenten + jouw passies = een unieke combinatie.

Combineer dat met waar jouw klanten het liefst bij geholpen willen worden en je hebt je sweetspot te pakken.

Ik weet het dit klinkt makkelijker dan het is. Ik kan me voorstellen dat het verwerken van jouw sweetspot in je diensten niet 1, 2, 3 gedaan is. Maar  neem er eens de tijd voor. Spar eens met oudklanten, met vrienden.

En kom je er niet uit? Boek dan een focussessie (zie hieronder) en we sparren er samen over. De eerste sessie van 30 minuten is geheel vrijblijvend en gratis.

Liefs, 
Jitske Lochtenberg

waar is mijn sweetspot?!

De andere twee blogs gelezen en kom je er niet uit? Ik help je graag. In een focussessie help ik je verder in het vinden van je sweetspot. (klinkt toch een beetje gek...)

>